قیمت دزدگیر پایرونیکس کالابست
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

دزدگیر اماکن پایرونیکس P70 یکی از دزدگیر های با قیمت مناسب موجود در بازار است. این دزدگیر قابلیت اتصال سیم کارت را دارد و می تواند 4 وسیله برقی را کنترل نماید. امکانات جانبی قابل توجه این دستگاه، دزدگیر پایرونیکس را برای خریداران یک انتخاب شگفت انگیز می نماید.

خرید دزدگیر پایرونیکس در دسته سری اقتصادی قرار می گیرد که از کیفیت قابل قبولی برخوردار است. ویژگی های این محصول: دارای تلفن کننده سیم کارتی قدرتمند دارای 20 حافظه سخنگو مجهز به سیستم شنود محیط دارای 6 زون با سیم و 15 زون بی سیم کنترل دستگاه با نرم افزار اندروید، IOS و تحت وب دارای نمایشگر LCD کنترل 4 وسیله برقی از راه دور از طریق اس ام اس گزارش ورود و خروج محرمانه

 قیمت دزدگیر پایرونیکس

 قیمت دزدگیر پایرونیکس P70 نسبت به سایر برندهای هم رده خود پایین تر است و جزو ارزانترین دزدگیر اماکن محسوب می شود که با خیال راحت می توان امنیت محیط را به آن سپرد. نمایندگی دزدگیر پایرونیکس فروشگاه کالا بست همواره در تلاش است تا تنوع بالای محصولات را در اختیار مشتریان خود بگذارد و آنها را در یک خرید باکیفیت متناسب با نیازشان همراهی نماید و در این راستا مفتخر است که نمایندگی فروش دزدگیر اماکن پایرونیکس را بر عهده دارد تا یک سیستم امنیتی با کیفیت و مقرون به صرفه را عرضه نماید. فروش عمده دزدگیر پایرونیکس این امکان را به همکاران ما در سراسر کشور می دهد تا ضمن خرید محصول با بهترین قیمت از خدمات پس از فروش کالا بست نیز بهره مند گردند.





:: بازدید از این مطلب : 216
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 مهر 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: